کراتینین 3.9 در نارسایی کلیه است این امکان را به کاهش می یابد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 3.9 در نارسایی کلیه است این امکان را به کاهش می یابد

کراتینین 3.9 در نارسایی کلیه ممکن است به کاهش کرد؟ در واقع، سطح کراتینین بالا را می توان به سطح طبیعی با درمان مناسب و رژیم غذایی مناسب کاهش می یابد، بنابراین به عنوان یک بیمار نارسایی کلیه که در این وضعیت، نکته کلیدی است برای پیدا کردن درمان به موقع. شما می دانید شما می توانید پیش از درمان کنید، اثر درمانی بهتر را می توان به دست آورد.
کراتینین 3.9 در نارسایی کلیه است این امکان را به کاهش می یابد
چرا ما گفت کراتینین 3.9 در نارسایی کلیه را می توان به سطح طبیعی کاهش می یابد؟
در درمانگاه، کراتینین 3.9 است در مرحله 3 بیماری کلیه، که در آن مرحله که کلیه ها در حد متوسط ​​به جای به طور جدی آسیب دیده است. بنابراین با درمان به موقع، آن سلول کلیه آسیب دیده را می توان تعمیر (سلول نکروز قابل تعمیر نیست). با کسانی که در سلول های تعمیر، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است، و سطح کراتینین بالا ناشی از عملکرد پایین کلیه خواهد شد بیش از حد کاهش داد.
چه نوع از درمان می تواند کمک به بیمار برای کاهش سطح کراتینین بالا؟
همانطور که در بالا درمان که می تواند کمک بیمار به منظور کاهش سطح کراتینین بالا باید قادر به تعمیر کلیه های آسیب دیده می شود پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی اشاره شد، و آن را درمان مناسب است.
شما می دانید میکرو چینی Osmotherapy پزشکی دارای چهار توابع اصلی آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد هستند و رگ های خونی را بزرگ تر ببینید. توسط این چهار تابع، گردش خون می تواند بهبود یافته و سموم در خون می تواند به موقع برطرف. چه چیزی بیشتر، کسانی که مواد تشکیل دهنده فعال در این درمان می تواند کلیه را از تخریب بیشتر محافظت و تعمیر کلیه های آسیب دیده در همان زمان. در چنین به عنوان راه، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته و سطح کراتینین بالا می تواند به کاهش است.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر ما در واتساپ / وایبر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: